Policies

ALL OUR PRICES ARE IN USD.

RETURNS AND EXCHANGES

We hope that you love your Pretty purchases! In the event that you don’t, we've made it as simple as possible to return items to us and in exchange, we will issue you a store credit so you can find something different.

 

RETURNS

Returns of full-priced merchandise can be accepted within 14 days of receipt of purchase. Refunds will be issued in the form of store credit and must be accompanied by receipt with the merchandise in its original condition. The clothing returned must still have the store tag attached.

All purchases of sale merchandise, jewelry, undergarments and swimwear are final sale. Store credits cannot be replaced if lost or stolen.

 

HOLD POLICY

The Pretty Committee will hold full-priced merchandise for 24 hours.

 

PRICE ADJUSTMENT POLICY

Price adjustments are only permitted on full price merchandise within 14 days of the client’s original purchase. Price adjustments are not applicable on sale merchandise.

 

HOW TO RETURN MERCHANDISE BY MAIL

  1. Before mailing the item you wish to return, please submit a request for a Return Merchandise Authorization by emailing us at hello@prettycommittee.mx

 

  1. Locate your order and confirm the merchandise you wish to return. Your RMA number will be emailed to you, along with return instructions.

 

  1. Mail your items using the pre-paid return label that was included in your order.

 

PLEASE NOTE: We strongly recommend that you save your return tracking number until you have been notified that we have completed your refund. Only full-price merchandise can be returned by mail for refund. All sale purchases are final.

 

HOW TO RETURN THE MERCHANDISE IN STORE

  1. Full-priced merchandise can be returned in store for store credit or exchange as long as it follows our Return Policy.
  2. Return the item to our sales associate along with your invoice. The sales associate will initiate the return process for you and you will receive a store credit to make up for your purchase.

 

SPANISH VERSION

 

DEVOLUCIONES E INTERCAMBIOS

¡Esperamos que te hayan encantado tus compras Pretty! En caso de que no sea así, hemos hecho todo lo más simple posible para que puedas devolvernos los artículos a cambio de un crédito en tienda.

 

DEVOLUCIONES

Las devoluciones de la mercancía a precio completo se pueden aceptar en el plazo de 14 días de recibo de la compra.

Los reembolsos serán emitidos en forma de crédito en tienda y deberán ir acompañados del recibo con la mercancía en su estado original.

La ropa devuelta debe tener la etiqueta de la tienda intacta.

Todas las compras de mercancía en rebajas, de joyería, ropa interior y trajes de baño son venta final.

Los créditos en tienda no pueden ser reemplazados si se pierden o son robados.

 

POLÍTICA DE APARTADOS

The Pretty Committee apartará la mercancía de precio completo por 48 horas.

 

POLÍTICA DE AJUSTE DE PRECIOS

Los ajustes de precios sólo se permiten en la mercancía de precio completo dentro de los 14 días de la compra original del cliente.

Los ajustes de precios no se aplican a la mercancía en rebajas.

 

CÓMO DEVOLVER LA MERCANCÍA POR CORREO

  1. Antes de enviar el artículo que desea devolver, envíe una solicitud de Autorización de Devolución de Mercancía enviándonos un correo electrónico a maria@prettycommittee.mx

 

  1. Localice su pedido y confirme la mercancía que desea devolver. Su número de ADM le será enviado por correo electrónico, junto con las instrucciones de devolución.

 

  1. Envíe sus artículos usando la etiqueta de devolución pagada que se incluyó en su pedido.

 

IMPORTANTE: Le recomendamos encarecidamente que guarde su número de seguimiento de devolución hasta que se le haya notificado que hemos completado su reembolso.

Solamente la mercancía de precio completo se puede volver por correo para el reembolso.

Todas las compras de rebaja son finales.

 

CÓMO DEVOLVER LA MERCANCÍA EN LA TIENDA

La mercancía a precio completo se puede devolver en la tienda por un crédito o intercambio de la tienda siempre y cuando siga nuestra política de devoluciones.

Devuelva el artículo a nuestro asociado de ventas junto con su factura. El asociado de ventas iniciará el proceso de devolución para usted y recibirá un crédito de tienda para compensar su compra.